editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lady Gaga lanserar parfym med Blod & Sperma doft..

Kategori: Allmänt

jag har ett förslag!
Vi börjar dagen med att blöda nösblod!
JAAAA! (Y)
nej, det var inte nice!
men det var min start på dagen iaf! :O

Nu ska jag bege mig mot Frövi och hälsa på min fina Systeryster Amanda! <3
Sen ska jag vidare till Fellingsbro för att fira Björn som fyller år idag.

Och jag fattar inte att jag inte lär mig av mina misstag. Varje jävla dag så slänger jag ner Coctailtomater i min matlåda. Och jag får samma bekymmer varje gång jag ska äta de små jävlarna! GAAH!
--->http://editjohanna.blogg.se/2011/january/att-ata-coctailtomater-med-gaffel-ar-en-konst.html<---

nu ska jag hoppa in i duschen och bege mig!
Puuuuuusseliiiiipuuuuuuss! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: