editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Kriminaltekniker

Kategori: Allmänt

Fördjupar mig i de sista sidorna av Tomas Bodströms bok Rymmaren.. En fantastisk bok som jag inte kunnat släppa.. Efter denna blir det Leif GW Persson.. Och påtal om det blir det Veckans Brott ikv! Ett av mina favoritprogram! ;)
Idag har jag umgåtts med mormor och morfar hela dagen! och nu har jag nyss käkat pizza med mig älskade bror och spelat spel med mamma. Kvalitetstid med familjen nu när man ändå är i krokarna..
Imorrn ska jag lämna in bilen på lite felbeskrivning och sedan blir det försenat födelsedags firande hemma hos Marie! :)
Och sen börjar jag jobba igen på torsdag:) Jag fick den lediga tjänsten på Jobbet som jag sökte och jag är sååå glad eftersom att det inkluderar fler arbetstimmar! Har även skickat in ansökan om Ordningsvaktutbildning till Polisen och håller tummarna HÅRT. Sen har det även dykt upp lite matchande jobb på Sida men inget som jag är intresserad av än sålänge.. funderar även lite smått på att söka till Tekniska Roteln för att bli Kriminal Tekniker.. Får se hur det blir med den saken! Vore sjukt spännande! :) 
Livet verkar ordna upp sig. Och just nu har allt faktiskt rullat på ganska bra i några dagar.. Hoppas på att få slippa ramla ner i vallgraven igen än på ett tag! Nu känns det iaf bra. så jag får glädja mig så länge det varar! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: