editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

massmördare!

Kategori: Allmänt

Påväg hem från Ullared: Thomas, Jag & Gabbi. Det är har precis börjat mörkna och vi svänger av motorvägen in på en mindre skogsled. Bilen bakom oss stannar mitt ute i ingenstanns och vi misstänker att något är fel och svänger därför åt sidan öven vi dålda av ett busksnår.. Vi ska precis vända om bilen för att fråga om de behöver hjälp. Istället ser vi 3 maskerade män hoppa ur den med stora hagelgeväg.. kanske AK-4or eller något sådant avanserat (som jag inte kan ett dugg om).. de stoppar bilarna som kommer från ena hållet.. En efter en.. De 2 männen tvingar både förarna och passagerarna ut ur bilarna och avrättar dom sedan i ett dike en efter en. I panik ringer jag 112 för att berätta vad som händer.. Jag är skräckslagen men ganska samlad.. Kvinnan jag pratar med tror mig inte och är väldigt arrogant så jag blir frustrerad och skriker varav hon slänger på luren..

Senare hemma..
Thomas tar ett varmt bad. Jag försöker lugna mina nerver medan gabbi ligger och sover.. Det knackar på dörren och rycks i handtaget.. Jag stenar till.. Tittar i kikhålet för att inse att det är 2 av de maskerade männen.. de slår in dörren och jag är livrädd skriker att thomas ska klä på dig och försöker desperat väcka gabbi som fallit i ljup sömn.. Sedan har jag BlackOut.. Det är tyst när jag åter får tillbaka medvetande.. Jag smyger in i badrummet och ser att det är Fullt av blod ÖVERALLT.. och i badkaret liggen en död man.. den tredje av de maskerade männen..

Jag går ut i hallen och vidare till sovrummet och ser att gabbi ligger i sängen med en av de andra männen.. I skräck, fullt medveten om att jag inte har en aning om vart varken Thomas eller den sista av de maskerade männen befinner sig, smyger jag in i köket och tar en Tung stor Kökskniv till försvar..
I soffan i vardagsrummet ser jag hor Thomas ligger och sover och jag ser hur en skuggliknande vålnad närmar sig honom.. Jag springer emot honom med kniven i höggsta hugg.. Mannen fångar in mig och som i en tango dansar vi i lägenheten medans Thomas vaknar och undrar vad fan vi sysslar med... Gabbi och de 2 levande männen börjar skratta.. Och thomas ser svartsjukt på mig och jag darrar på rösten när jag säger: -Det var inte jag!! Det var inte jag som låg med dem!! Jag lovar thomas! Det var Gabbi!! Det var Gabbi som låg med dem! INTE JAG!!

Någon ruskar om mig!!
Ruskar och ruskar..
Tills jag är halvvaken..
Thomas säger:- Vem har du inte legat med älskling? Vad pratar du om?
-Det var inte jag thomas jag lovar, nästan gråter jag..

Tills jag inser att jag är vaken.. Och allt var en förbannad jävla vanlig mardröm.. !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: