editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Aktivitet=uppdatering

Kategori: Allmänt

Det är fortfarande aktivitet här på bloggen har jag märkt! :) 
Roligt men dåligt från min sida.
Kanske är det så att livet mest flyter på just nu och att jag inte längre har lika stort behov av att skriva av mig på samma sett som förut! Livet har på något sett gått vidare TROTS allt. Trots att jag faktiskt trodde att det på något vis var omöjligt efter allt som hände för över ett år sedan.. Det där gamla uttjatade uttrycket att "tiden läker alla sår" & att "hoppet är det sista som lämnar människan" har på något vis visat sin innebörd. 
För här står jag nu i livet. 21 år gammal och är förbannat jävla lycklig! Lycklig över att ha orkat genomgått och kämpat när det var som allra svårast. När Livet tog en regäl "sväng-om" där i Tanzania för ca 17 månader sedan.. När ingenting hade någon mening och varpå ledde till att jag tog till förskräckliga metoder för att orka genomgå smärtan och sorgen. 
Jag vet att jag då för länge sedan lovade att berätta om allt som hade hänt. Och det tänker jag göra också. För att hjälpa andra.. Men finner ingen mening med att gå ut med det såhär på bloggen. För dessa rader räcker inte till att beskriva allt... Så jag lämnar det osagt tills vidare..
.
Det har hänt mkt nu på sistone. En underbar sommar har jag haft! Tänkte att lite bilder får förklara alltihop så slipper ni läsa en hel roman om detta! 
 
Höstpromenad med mannen i mitt liv., Min Räddande Ängel! Jag vet inte hur mitt liv sett ut om jag inte träffat dig!
Älskar dig Thomas! Nu och Föralltid!
Min & Thomas förlovning 21/9- 2012 <3
 
London med bästa Gabriella för att hälsa på våran älskade Eira! <3 
 
Fotograferade & sjöng på Mamma & Mickes bröllop..
 

Ja, visst har det hänt mycket mycket mer. 
Men detta var några av höjdpunkterna iaf!
Har ju fått fast anställning också. I Coop Forums Café... Bilen är ju såld.. (letar ny).
Nu är det bara en sak som fattas tills mitt liv är fulländat.. 
En LÄGENHET som jag och Thomas kan starta vårat liv tillsammans i!
Så om någon känner någon som känner någon som vet någon lägenhet i Örebro 2a eller 3a så kan ni ju alltid höra av er! ÄR I STORT BEHOV AV HJÄLP!
för att hitta en lägenhet i denna satd är ju inte det lättaste!! <3
Puss och kram.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: