editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Att äta Coctailtomater med Gaffel är en konst för sig!

Kategori: Allmänt

Ja det må jag säga hörrni!
Att äta Coctailtomater med Gaffel är en konst för sig!
Speciellt när man sitter i ett lunchrum på jobbet fullt av byggarbetare!
man kan ju inte anstränga sig för mycket för att lyckas få upp de små jävlarna på gaffeln fast de bara rullar iväg hela tiden. Och man kan ju lixom inte ge upp efter att man har kämpat som en "diskret" idiot genom att ta upp dem med handen! utan man fortsätter lite fint att försöka trycka dem mot kanten av matlådan, men då skuttar de gärna över kanten och rullar iväg över bordet. Och de andra tittar på en med frågande ögon. Och man ler lite förtvivlat och säger "Jag la den där sålänge" Sedan tar man upp den och slänge den i papperskorgen. Och sedan återgår man till sitt kämpande, skiter i om man är diskret eler inte. jag ska få på den på gaffelt till vilket pris som helst, jag lixom börjar bli mer aggresiv, ut med tungar och anstränger mig TIL MAX! och när jag tillslut får ner gaffeln i någon av dem så sprutar det rakt över bordet, tomatsaft, i ansiktet på den stora stygga farbrorn mittemot.. och tillslut så blir det en lunch utan de förbannade coctailtomaterna!
Och även det fick en morgondag att komma!

Så har min  dag varit. Hur var din?
Tack och hej, leverpastej!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    du är galen johanna det var det sannaste och roligaste jag läst på länge det kan du skicka till solsidan så kan dom göra ett avsnitt av det .ha ha ha kram mamma

    2011-01-24 | 17:05:11

Kommentera inlägget här: