editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Livstecken

Kategori: Allmänt

Stod inatt vid 12 slaget i ett folkhav under en mörk himmel som fylldes av färgglatt regn.
Önskade att allt det onda som hänt 2011 skulle sprängas bort ur mig. Utplånas ur mitt inre. Pang, Poff, Pang. BOOOM. Så var all smärta borta.
Detta år ska bli ett bra år.
Jag ska samla nya krafter och försöka ställa allt som gått så fel till rätta igen.
Men Första dagen på det nya året började alltför bra. Tillbringade hela natten och dagen med Eira och Gabbi. Och nu känns det som om resten av året bara kan bli sämre. Det sägs ju att man ska sluta när man är på Topp? Varför börjar det då så bra?
Livstecken.
Jag lever.
Mina dagar är som lånade. Men ändå kan jag inte riktigt förgylla dem med det jag vill.
Alla våras liv är som till låns. Som att låna en bok på biblioteket.
Går du över lånetiden så får du betala dyrt.
Så det gäller att hålla koll på utgångs datumet.
2012. Det ska bli ett bra år. 2012.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: