editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Att tillverka Popcorn

Kategori: Allmänt

Så fruktansvärt sugen på popcorn. Hittar inte mina micropopcornpåsar som jag VET ska finnas någonstanns i mitt Extremt röriga skaferi. Tur var väl det egentligen eftersom att det är omöjligt att över huvud taget hitta min Microvågsugn under mitt enorma DiskBerg som jag allt för ofta nu för tiden lyckats bygga upp..
Mitt sug efter popcorn ökar givetvis drastiskt medans jag irriterat börjar rota i köksskåpen efter vart tusan jag har gjort av min PopcornMaskin. Saker ramlar ut ur skåpen, jag bankar och slår i skåp och dörrar och tillslut hittar jag den och inser med lättnad hur ooootroligt gott det ska bli med POPCORN. Men en popcornmaskin är större än vad man tror. Och efter att försökt tränga in den bland spisar, köksgardiner, kaffebryggare och Disk så inser jag efter att ha krossat en temugg, två glas och Nästan spillt ut en hel skål med mögglit gammalt jävla vatten från någon filmjölksfrukost för en vecka sen, så inser jag att jag får poppa mina popcorn i Hallen istället..
Så nu är jag på G.
Popperipopp!!
Och efter mitt stressmoment så börjar jag givetvis blöda näsblod också.. Fattades ju bara det.. Börjar vänja mig. Är väl stressen..
Shit asså!
Att jag ALDRIG kan hitta något slags inre Lugn..
Nåväl. Nu ska det bli gott med popcorn iaf!! WIHOOOW!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: