editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

starkare..

Kategori: Allmänt

Åker till jobbet .
Umgås med vänner och allt känns bättre.
Krockar med ett rådjur, krossar bilen, allt raserar.
Tar en tvättid och försöker förnya mig själv.
Letar lägenhet och lossas att jag bor någon helt annan stanns.
Letar Framtid.
Letar Hopp.
Letar efter någonting, vad som helst att hålla fast mig vid.
Grubblar och tänker om.
Ser ett ljus i allt mörker som omger mig.
Finns så mkt att se fram emot.
Så mycket att ta för sig. Så mycket att leva för.
Allt känns okej.
Men ändå orkar jag inte riktigt hela vägen..
Allt känns bara så tungt och svårt.
Men jag försöker verkligen.
Jag försöker.
Hela Tiden..

Kommentarer

  • Carro säger:

    Lilla vän!

    Tänker på dig massor och sänder styrkekramar till dig! Finns här för dig! Du kommer klara detta, det vet jag! All kärlek! <3

    2011-09-08 | 08:07:26
  • Marika G säger:

    Kram!

    2011-09-10 | 19:34:43
  • Anonym säger:

    Det finns stunder i livet som man måste gå igenom. Det är en tuff tid du har framför dig men jag vet av egen erfarenhet att man går ur starkare än nånsin.och att varje hinder blir lättare att kliva över.många prövningar skall människan vara med om innan vi dör.tyvärr blir det mer smärtsamt för vissa än för andra vilket kan tyckas var orättvist.men livet är inte rättvist,inte på något sätt men tro mig lilla vän att en dag kommer du se tillbaka på det som har hänt med stor lättnad och stolt över att ha klarat detta.Jag vet att man tycks vara långt ner i det mörkaste hål men jag vet att bara man tar ett litet steg uppåt mot friheten och mot ljuset så kommer allt bli så mycket bättre.Jag vet för jag har varit i detta mörka hål.Om jag kunde skulle jag ta din hand och leda dig mot ljuset men jag vet att du måste göra detta själv.Ta ett steg i taget min lilla dotter så tar jag emot dig när du kommer upp.låt tiden få ha sin gång och läka alla djupa sår.Din lilla mamma tänker mycket på dig ÄLSKAR DIG SÅ.

    2011-09-12 | 19:52:27
  • stina säger:

    Johanna,ja va ska jag säga skriva???Trots att du inte sagt vad som hänt så kan jag på någe sätt fatta...Vet inte om du vet vad jag vart med om,så om när du vill prata så finns jag för dej det kan lätta hjärtat att prata de tar tid tro mej tog många år för mej att komma upp till ytan vissa dagar är man ovanför ytan andra djup dyker man ner igen..men man måste kämpa och man får kämpa jävligt hårt...Jag finns när och om du vill ta nu hand om dej vännen du vet vart jag finns kramar i massor..Stina

    2011-09-16 | 18:44:56

Kommentera inlägget här: