editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

sound of silence

Kategori: Allmänt

Hello Darkness my old friend! ... Jag förstår verkligen inte själva grejen med att ställa tillbaka klockan?
När man redan har sån jävla ångest för mörkret, ja då ska vi minsann fixa till det så att det blir ännu mörkare, ännu tidigare på dygnet.. Detta är för mig helt obegripligt. Varför kan man inte bara ha sommartid året om?
nåväl.
Har nyss tatt en promenad och försökt piggnat till.. Gick väl sådär. Och kom även på att jag inte har ätit nått på över 24 timmar.. Jag har sån otroligt bra rutin på mina matvanor! En stor Applåd! TACK! Jag bugar och bockar..
Får inte i mig ett piss heller.. Men det är väl bara att le och se glad ut!
Ska hoppa in i duschen nu..
Blir en jääävligt lugn kväll!
Imorrn Kuratorn, Blodprov på tisdag, och återbesök hos läkaren på fredag.
Livet.
Veckan ser lugn ut för övrigt! Riktigt skönt!
Mmmm.. Det var väl det stora hela!
Puss & Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: