editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Måndag va?

Kategori: Allmänt

Vaknade i morse 09.52 när jag skulle vara hos kuratorn 10.15.. Det resulterade till att jag fick välja att se ut som en gammal halvdöd kloakråtta eller komma för sent. Jag valde det förstnämnda och det blev snarare värre än så. ujujuj.. Fattar inte vad det är med mig.. brukar verkligen aldrig försova mig. Men nu för tiden börjar det bli en vana.. Skönt att få sova iaf! ;)
Åkte och besökte mamma i Fellingsbro och käkade mat och spelade spel med Kalle Och Lena! Jag vann såklart!
Nu ska jag bara hitta någon som vill följa med mig och ta blodprov imorgon.. är ju så fruktansvärt rädd för sprutor så jag måste ha någon som kan hålla mig i handen! NÅGON FRIVILLIG?
Senare ikväll blir det troligtvis Käk med Amanda och Sofia. Awesome!
nu ska jag plinga lite piano och starta GrannFeid med min starka stämma!
Pöss heeej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: