editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Rättshjälp är inte till stor hjälp..

Kategori: Allmänt

Har idag varit och tagit blodprov! Min Fina Carro följde med och höll en stadig hand på axeln. de fick sticka om mig som vabligt.. (!) Efter det lite kaffe. Sedan åkte jag ut till IKEA med fina Marie och Maximus! Underbart!
När jag kom hem hade jag fått dödsdomen (Kändes det som). Ett brev från Rättshjälpmyndigheten som jag inte fattade en enda stavelse av. Så jag var tvungen att ringa Jerry för att få lite Juridisk hjälp. <3
Såg väl inte ut som om det såg så ljust ut. Så nu sitter jag här ännu mer förvirrad än någonsin. Advokaten svarar inte när jag ringer och jag blir tung och trött i hela kroppen av denna Soppa.. Rättshjälp får jag, men ska tydligen betala 40% av alla kostnader vilket kan bli oerhört mycket beroende på om vi måste åka till TZ eller inte..
Är det nu man ska ge upp allt? Sluta kämpa och lägga sig ned platt? Allt är en enda röra och jag vill inte tänka på det!
Nu ska jag föröka få i mig något att äta och krypa ned i sängen och försöka tänka på annat.
Är alldeless för trött!
Alldeless för nervös.
Och alldeless för ledsen just nu..
Önskar bara att allt kunde få ett slut.
Att allt kunde vara över.
Känns som om det bara blir kaka på kaka hela tiden..
Tackar iaf alla fantastiska människor som står vid min sida! <3

Kommentarer

  • Emelie säger:

    Jag vet inte riktigt allt som har hänt, men jag vill att du ska veta att jag finns här för dig hjärtat<3 Dock på andra sidan jorden för tillfället men mina tankar är hos dig och behöver du prata med någon så finns jag här. Jag saknar dig<3<3

    2011-11-08 | 02:31:11

Kommentera inlägget här: