editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

när något väl händer så händer det fel..

Kategori: Allmänt

Det händer inte så mycket nu för tiden. Men när det äntligen händer nått så är det nått dåligt. Så förbannat besviken och Förbannad rent ut sagt på ALLT som har med ALLT att göra!
Trött på hela systemet. Trött på att ingen hjälp finns att få. Trött på att nu veta att ingenting har en mening. Inte ens någon idé att försöka kämpa vidare. Bara att lägga sig ned platt och låta en parad av stora feta elefanter, som går raka i ryggen och med huvudena högt, vandra över mig. Känner ingen smärta. Allting gör redan så förbannat ont. Hela jag svider. Mitt hjärta slår dubbla slag.
Blir jag en medbrottsling nu?
När jag kunde ha gjort något, men gav upp..
Det känns som ett stort misslyckande.
Så jävla misslyckad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: