editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

för att du finns

Kategori: Allmänt

Läkarbesöket igår gick väl bra antar jag..
Var helt slut resten av dagen. Tröttheten är outhärdlig. Men jag har hört att det blir bättre.
Däckade halv 10 typ. orkade inte med nått.
Nu har jag varit ute och tatt en lång uppfriskande morgonpromenad. Tog den långa rundan idag! härligt. Ränsa hjärnan lite.
Nu väntas främmande.
Farmor, Stina och Björn kommer på besök!
Finfrämmande!

Tack och så för att så många finns! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Så många människor omring dig som alla tänker och bry sig om dig på allas våra sett. Vi som vet hur det är med dig vill dig bara väl men, det är inte så lätt ,ett litet ord kan bli så fel men, jag vill dig allt gott ,vill helst bara ta allt det där mörka och kasta det tillbaka i det svart mörka hålet och hoppas att det försvinner för all framtid.Jag vet att du en dag ser tillbaka på allt med helt andra ögon än idag.Ärret kommer alltid finnas där men det bleknar och blir inte lika skarpt och hårt men om du rör vid det kommer du känna en ilning i kroppen en olustig känsla men den känslan kommer att gå fort över för du vet att du är starkare än nånsin ATT DU VANN.Du ska gå hel ur det här!!!!(typ peter lemarck)Stämmer så bra. jag älskar dig så underbara unge.Kram Mamma

    2011-11-07 | 18:35:37
  • stina säger:

    Håller helt med mamma det kommer att ta tid men det kommer en tid då smärtan blir mindre,det kommer alltid att finnas med dej men låt det inte vinna över dej det är ditt liv ta det tillbaka kämpa slås med låt det inte vinna..du är en stark tjej och som mamma säger vi finns här alla på olika sätt..Kram stina

    2011-11-09 | 11:17:51

Kommentera inlägget här: