editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

En vanlig Onsdag

Kategori: Allmänt

Vaknade, tog en långpromenad i det sköna höstvädret och gick sedan upp på stan och käkade på CocoThai med den fantastiska Jenny! Sedan tog jag promenaden över parken och tittade till Helena och Mathias nya fantastiska lägenhet. Det bästa är att den bara ligger ett stenkast bort från min. Så nu ska jag förevigt våldgästa dem med mitt trevliga sällskap tills de flyttar därifrån så att jag kan ta över lyan! :D
WOHOOOW! :D
Hoppas min plan funkar;)
.
Kvällen ser lugn ut.
ska väl roa mig med att diska och lite andra trevligheter.
Sen ska jag nog unna mig själv en lugn kväll framför Tv:n.
.
En bra dag för övrigt! :)
Fina människor omger mig och det känns som om jag kan klara det här.
Hopp om framtiden.
Hopp om Livet!
<3
Kärlek och Respekt!
Puss hej!

Kommentarer

  • Maggis säger:

    Hej kära tjolanta

    Jag har tänkt på dej. Jag saknar dej! Samtidigt förstår jag att du mår för dåligt för att orka jobba. Du får helt enkelt ge dej själv den tid det kan ta för att försöka komma tillbaka till dej själv. Är glad att jag kom på att jag kan läsa din blogg för att se hur du har det. Önskar dej allt gott det hoppas jag du vet. Maggis

    2011-11-03 | 22:10:20

Kommentera inlägget här: