editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Alla måsten, ska & krav

Kategori: Allmänt

Skippar morgonpromenaden denna morgon. Känner mig så sjukt stressad. Har stressat hela natten i mina drömmar. OCH SOM VANLIGT SÅ ÄR EN BIL INBLANDAD! Fan asså! Låt mig få SOVA!!
Ska snart till jobbet, antagligen därför jag är uppspelt. Kan liksom inte slappna av helt när jag vet att jag ska dit. Jag älskar mitt jobb och alla arbets kollegor.. Men ändå Känner ångesten krypa inpå mig när jag vet att jag Måste Le, Jag Måste vara Glad, Jag Måste vara Trevlig Och om jag får en panikångestattack så har jag ingenstanns att ta vägen.. Hjärtat bankar, jag får huvudverk, jag kallsvettas.. Så var min första jobbdag efter min sjukskrivning. Men igår när jag jobbade mitt andra pass gick det faktiskt Ganska bra! Har ju som tur är såna fina människor runtomkring mig.
-
Börjar bli trött på att hela min tillvaro, Hela jag, är så ostabil och svajar upp och ner. Som om mina tankar och känslor åker bergochdalbana. Håller hela tiden tummarna när det går utför att svängen uppåt ska komma snart..
-
NE. nu blir det frukost.. Muuumms!
Hejsvejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: