editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Regnperiod!

Kategori: Allmänt

Sitter pa ett internetcafe i Arusha Town! :)
Kanner mig cool.
Jag tog Daladala (en liten minibuss) hit alldeless sjalv.
Och jag Hittar verkligen har nu!
Efter snart 5 veckor sa Hittar jag pa egen hand i Arusha! Jag ar sa BRA!! :)
Kan snart denna stad som min egen ficka! Nastan! :P

Vadret ar sisadar..
Regnperioden ar ett faktum!
Det kommer lite smaskurar.. men lika glad for det ar jag!
Och jag vantar pa att solen ska titta fram sa att jag kan ga till Ett hotell har i Arusha som har Pool och grejer!
Pontus kommer nog dit och gor mig sallskap ocksa!
For igar kom han och Julia hem fran Killi!!

Pontus: Jag behover inte ga till kyrkan na mer, for nu vet jag hur man tar sig ut ur Helvetet. & Kristallnatten har fatt en ny innebord, det har inget med Judar att gora. Kristallnatten var natten nar jag fros sa forbannat pa Killimanjaro, Min Sovsack var blot och den var tackt av iskristaller nar jag vakna!

Jag Alskar verkligen Bittra manniskor!! :) Och jag ar sa glad att de ar hemma igen! :)

Nu ska jag ga till Shoprite (En STOR affar) och kopa lite grejer:)
Elin och Katja ar idag och vandrar i Arusha NationalPark. Men jag ar alldeless for trott for det fortfarande. Trots att jag nastan ar HELT frisk! MEn jag har ju lang tid pa mig. Har nastan 2 manader kvar pa mig.. :)

I slutet av Maj aker jag, Ponyus, Katja och Elin till Zanzibar i en Vecka! Det ska bli helt Amazing!
Jag langtar SAAAA!!! :D:D:D
Blir sa lycklig over alla kommentarer och sa av er dar hemma!! :) Sa roligt att hoera ifran er!
Jag saknar er!!
Och Vetni?
Idag ar det EXAKT en manad kvar tills jag fyller 20 ar!
Och vill ni ge mig en fodelsedagspresent trots att jag befinner mig pa andra sidan jorden sa har jag ett tips!!

Skank nagra kronor till mitt barnhem!
maila mig pa [email protected] sa ger jag dig som ar intresserad av att hjalpa till mer information! :)

Flera har redan gjort det!
Och Jag kan inte forklara med ord hur oerhort tacksam jag ar!!


Nu ska jag bege mig!!
Ta hand om er !
Vi hoers snart igen!
BAMSEKRAAAAAM!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: