editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag saknar Bla Gult!

Kategori: Allmänt

Hej Sverige. Och Hej Mamma! Jag saknar dig!

Jag fick min adress for ett tag sen och bad pappa ge den till dig.
Men har ar den iaf! Det kan ta over en manad innan saker och ting kommer fram.. Men skickar du med express sa tar det typ 8 dagar!
Jag vill ha Leksansbrod! Har far vi ata natt sott brod varje morgon som smakar som bulle och med sylt pa. Jag vill ha hart brod och mjukost! det vore sa gott..
Sen undrar jag om du kanske kan skicka min blommiga troja fran gina tricot. T-Shirten. Och den graa langarmade som ligger pa gastsangen hemma hos er..
Vore supersnallt om du kunde skicka det snalla fina mamma!
Och ett Lipsyl. (Orginal) Fast med jordgubbssmak! Mitt ar slut! :(
Saknar dig min fina mamma! <3

JOHANNA LARSSON. Kwamrombo street IAA House P.O. Box 15387 ARUSHA-TANZANIA
Den senaste veckan har varit lite anorlunda.. Ganska mkt anorlunda.
Har varit sjuk och spanderat mesta tiden inne i Arusha pa ett sjukhus.
Vill inte oroa er dar hemma allt for mkt..
Jag mar hyffsat bra nu.. Och jag ska beratta allt nar jag kommer hem.
Ater en medecin nu som jag ska ata i en manad. Den gor mig illamaende och trott. Sa jag har inte kunnat jobba sen i mandags..
Men som sagt sa mar jag mycket battre..

Igar var Jag, Pontus, Elin och Noeimi till Moshi och vandrade..
Vi hade en fantastisk Guide som heter Richard. Vi gjorde eget Kaffe och vandrade sedan i regnskog och badade i ett 95m hogt Vattenfall!!
Var som en drom!
Och innan vi [kte hem till usa igen sa kakade vi Pizza! Muuumms!

Min Mobil gick ju sonder har om dagen.. Sa jag har INGA TELEFONNUMMER KVar! :( Jag har fatt kopa en tanzanians telefon:P hahah! Den funkar bra gor den.. Men inte mer an sa.. Den ar varre an Nokia 3310! Och jag vore sa himla lycklig om ni alla kunde skicka mig ett SMS med erat namn pa sa att jag far erat nummer! for som sagt sa har jag INGA nummer kvar!!
+255752506707
Jag ar sa ledsen over att inte kunna holla er battre uppdaterade! Men jag ska forsoka ga till Internet Oftare!

Men ni maste hallamig uppdaterade ni ocksa!! Nar ar finalen i melodifestivalen, Hur gar det i Big Brother? Vad har ni for vader. Den enda nyheten jag har hort ar att Sadam Hussein ar dod! Och konstigt nog sa trodde jag han var dod sen manga ar tillbaka. Sa det var lixom ingen stor grej..
Hur har ni det dar hemma?
Jag tanker pa er varje dag.
Och nu ar jag snart vart har nere i Arfika i 4 veckor.
Och jag borjar verkligen sakna vissa saker/..
Bland annat sa har jag inte tagit en varm Dusch sen jag kom hit!
Det ar vidrigt!
Och jag har skrubbsar pa handerna efter att ha tvattat for hand!
Ja.
Det ar svart att beskriva. Allt ar anorlunda..
Till jobbet sa ar det ungefar 5 km att ga.. Sa jag gar minst 1 mil om dagen.. Dock sa har jag inte lyckats tappa nagon vikt eftersom att maten vi far typ ENBART innehaller Kolhydrater! men men..

Nu har ni min adress..
Och jag hoppas pa att fa nagon fin halsning. Kort eller lang spelar ingen roll..
Men jag saknar er sa otroligt mkt och har haft en otroligt jobbig vecka sa jag vore sa oerhort glad att fa hora lite fran er!

Puss pa er allihoppa!
ALSKAR ER!



Alskade Amanda! Jag tanker pa dig hela tiden.. All ReaggeMusik, alla underbara rastafarger, killarna med Dreads! Jag ska plocka med mig en bit av Afrika hem till dig min alskade! LOVE YOU!
Tack for finaste Smset! Du betyder! <3

Kommentarer

  • stina säger:

    Men hallå är du sjuk????saknar dej oxå..I big brother händer inte så mycket roddan är ju ute och sonia åkte förra vecka i dag är peter,katrina och gurkan nominerade..gurkan står inte lika högt i mina ögon längre han är fals som sjutton tycker jag..men de händer inte så mycket,ha de nu bra och ta hand om dej kram stina

    2011-05-08 | 14:29:29
  • edit säger:

    ah vad roligt att hora om BB!! forstar inte vad som hant med Gurkan!! Han eller Katerina ska ju vinna ju!! :( Naval! Hoppas du mar bra!! Fina Stina! Saknar dig! <3

    2011-05-08 | 14:41:25
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

    Jag lottar ut 3 nya vinnare imorgon!:)

    http://anneliih.blogg.se/2011/may/sondag-dagens-blogg.html#comment

    2011-05-08 | 14:57:29
    Bloggadress: http://anneliih.blogg.se/
  • Carro säger:

    Skickar styrkekramar till dig!!! Hoppas du snart mår prima igen så att du kan njuta riktigt ordentligt! KRAMAR!

    2011-05-09 | 06:58:49
    Bloggadress: http://aupaircarro.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Älskade Johanna. Självklart skall jag fixa det du behöver bara det hinner komma fram innan du är hemma igen.Jag blir så orolig för dig lilla hjärtat.Jag ringer dig om någon dag eller så .För jag jobbar ju till halv elva ikväll .jätte kul.sköt om dig så gott du kan .Kramar i massor från mamma.

    2011-05-09 | 15:54:58
  • Anonym säger:

    Jag fick adressen av Shanna som tur är.Så nu hoppas jag att brevet kommer fram till dig.Kramis Mamma

    2011-05-09 | 15:58:01
  • edit säger:

    inget allvarligt.. Och sjukvården är så obeskrivligt bra här.. så jag är snart på benen igen!! ÄLSKAR DIG FINASTE MAMMA!! Ring snart!!!

    2011-05-09 | 16:15:16
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • edit säger:

    inget allvarligt.. Och sjukvården är så obeskrivligt bra här.. så jag är snart på benen igen!! ÄLSKAR DIG FINASTE MAMMA!! Ring snart!!!

    2011-05-09 | 16:15:19
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/
  • Marika säger:

    Hej Johanna!

    Va kul att höra ifrån dig, du verkar trivas! Men tråkigt att du är sjuk, hoppas du blir bättre snart! Massa krya på dig Kramar...

    2011-05-10 | 08:00:41
  • Mica- Mamma till en liten Nora säger:

    hahah:P måste bara kommentera detta...Saddam Hussein har varit död i flera år...det var Bin Ladin som blev dödad nu;)

    Vad gäller vädret och eurovision; vi har typ sommar nu. Love it! Och finalen i eurovision är på lördag, 14 maj:)

    Ha det bäst nu!

    2011-05-11 | 10:20:00
    Bloggadress: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här: