editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag har det Bra, Och ni har det Bra!

Kategori: Allmänt

Hej Sverige!
Forlat for dalig uppdatering..
Men internet ar inte alltid som det ska har nere.
Och Definitivt inte Elen heller!
Och internetCafet oppnar och stanger ju lite hur dom vill..
I sondags fick jag min forsta varma dusch sens jagt kom hit ner!
Det var Helt Amazing!
Man ar ju inte bortskamd har om man sager sa!

Idag har jag varit har i exakt 5 veckor.
Och imorrn kommer Elen forsvinna i 8 dagar..
Det beror pa att det inte finns tillrackligt med vatten har sa att alla inte kan fa el samtidigt.. (Vilket ar mkt markligt med tanke pa hur mkt det regnar).. Men har vi tur sa kommer vi att ha el nagra timmar pa morgonen eller pa kvallen.. Harligt harligt!

Igar tog jag och Elin de minsta barnen i skolan ur Skolbanken och tog med dem till barnhemmet for att Leka och Rita.. Jag har kopt nagra Bollar som de kan leka med och Sen har vi Kritor och Papper.. Vilket gar at som smor i solsken.. Sa jag maste ta mig in till Stan och kopa massa mer!
Vi forsoker aven planera lite hur vi ska kunna halla ner kostnaderna pa renoveringen av barnhemmet. Sa att vi blir godkannda av besiktningsmannen!..
Tex, istallet for att Kopa Malarfarg till vaggarna (i de 2 restrerande rummen som vi inte redan har malat) Kanske kopa ett slags Puder som man kan "tvatta" vaggarna med..
Vi ska rakna lite pa det dar!
Det som aven star pa schemat ar att lyckas ta HIVtest pa ALLA barnen!

Efter jobbet var jag pa aterbesok pa sjukhuset. Och ska aven dit imorrn igen.. Idag tar jag det lugnt.. Hade inte ork att ta mig anda till barnmhemmet idag... Ar helt utmattad!

Igarkvall var vi, (Jag, Pontus, Elin & Ella) faktiskt och at pa en KinaResturang! 3 ratters!
Fyy fasen vad gott det var alltsa!!
Helt Underbart!
Jag ar sa trott pa ALLT som har med Afrikansk mat att gora nu.. Men men!! :) Synd att klaga Lixom!
Ja, jag hoppas allt ar bra med er!
Och som sagt sa ska jag halla er underrattade!
Men jag vet ju inte riktigt hur ofta det blir nu den narmsta veckan.
Man regnar typ bort och drunknar i Lera.. Och Elen har ju sitt egna lilla liv!

Bamsekram pa er alla!
Njut ordentligt av eran tillvaro!
For jag ska saga er en sak!
Ni har det OTROLIGT bra! :)
Puss pa er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej min lilla tjej.vad tråkigt att du fortfarande inte har så mycket ork.vilket spännande liv du lever.det skulle nog alla behöva göra ibland så kanske man inte klagar över små saker.vi fattar ju inte hur bra vi har det.ska maila dig om konto så vi oxå kan sätta in en liten slant .var rädd om dig mitt lilla hjärta kramar i massor från mamma och micke

    2011-05-18 | 21:32:55

Kommentera inlägget här: