editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

& Jag Älskar Livet!

Kategori: Allmänt

Jag älskar verkligen livet!
Och jag Älskar verkligen Livet här nere i Afrika, Tanzania!
Jag får uppleva sånna fantastiska saker varje dag!
Och jag är så himla lycklig!
Jag förstår inte hur jag ska kunna lämna allt detta underbara!

Igår kom jag hem från att ha vart i Moshi med min kära vän Imanuel!
Bodde på hotel och hälsade på hans mamma på sjukhuset där. Och träffade hans fantastiska Masai Vän! :)
Idag har jag, Elin Och Pontus vart i Arusha hela dagen.. Solat och badat lite på eftermiddagen.. Det var sol i typ 1 timma idag!! WIHOOW!
Man får va glad för det man får..
Och nu när vi kom hem fick vi UGALI(torr majsGröt) och Fiskhuvuden!
Vidrigaste jag sett i hela mitt liv.. Smakade inte ens på det!! HAHA!!

Och att sova utan myggnät en natt var kanske den sämsta ide'en jag haft hittids.. över 5o stycken myggbett enbart på mina armar!!!
 
nu funkar det tydligen inte att ladda upp fler bilder.. sorry!!

Hörrs!!

Puss!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tänk vilken resa du är med om.. Kan tro det är en fröjd att få ge av dig själv till alla barnen.. Det är svårt att fatta hur vackert du har haft det i Zanzibar, det ska bli såååå kul att få ta del av alla dina bilder, då man sökert kommer att ha massvis med frågor till dej.. Ha det riktigt mysigt nu.. kram kram Stina

    2011-06-04 | 17:44:14

Kommentera inlägget här: