editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Fredag den 13de

Kategori: Allmänt

Saknar mina fina 12 underbara barn varje sekund som jag inte har dem hos mig!
Hur har ni det där hemma i Sverige?
*
var så konstigt..
När jag var i Rwanda och på Safari så var jag iväg härifrån i 1 vecka..
Och konstigt nog så blev det att man fick hemlängtan.
Men det var lixom inte Hemlängtan Hem till Sverige.
Utan jag längtade verkligen Hem till min lilla by, min lilla familj, och mitt fina rum här i Usa, Arusha!
Det är konstigt hur fort man ställer om sig igentligen..
Men visst kommer det stunder då jag verkligen saknar mitt riktiga hem i Sverige!
Min familj, Min lägenhet, mina vänner, varmvatten, el när man vill.. MATEN..
Jag är inte kräsen i mat..
Men när man äter i stort sett BARA kolhydrater. Då blir man less!! :)
Så jag och Elin tog saker i egna händer och jag gick opch handlade lite av ett litet gatustånd:)
Så gjorde vi egen Spagetti och GrönsaksCarbonara!
Det var gott vill jag lova. :)
och Imorse åt vi äggmacka med Kalles Kaviar. Kändes nästan som om man var hemma!
Sen har jag lyckats jobba några timmar idag med! :)
Det märks att det är regnperiod här.
För det regnar ganska mkt.
Men det gör inget..
För värmen här är nästan outhärdlig ibland.. Iaf när man ä'r ute och går. Vilket är mest hela tiden! :)
Jag saknar er !
Men det går trots allt ingen nöd på mig!
Imorrn blir det in till Arusha för att gå på marknad, handla usb (minna är fulla så jag kan inte ta några bilder.) Kanske åka till nått hotell och bada om det är fint väder.. sen på kvällen kommer Julia och Pontus hem från Killimanjaro! :)
Woohooow!
Ha det bäst!!
PUUUUUUUSS!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hallå Johanna,,

    det låter kanon att minnet är fullt.. dä ä kanon ju.. Kan tala om att det var riktigt spännande Eurovision igår,, ojoj.. Linus hade 12p på Azebadjzan (Vet inte hur det stavas) Björne o jag hade inte nån poäng på dem.. tänk så olika man tycker.. Saade var duktig och man var stolt att vara svensk..

    Ser underbart ut med alle de små barnen..Kan tro man blir tankad av dem.. Låter som du har träffat många andra trevliga människor som är på tur som du...Låter gott!

    Björne är och tittar på matchen Sverige-Finland VM-final.. vi har ju inte 3:an som du vet.. sist jag talade med han, början av sista perioden stod det 1-2, alltså finlaand ledde..

    puss o kram ha det mys kram Stina <3

    2011-05-15 | 22:46:58

Kommentera inlägget här: