editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Barbiegirl

Kategori: Allmänt

Sporegnade imorse nar jag skulle till Hospital..
Sa jag Ringde min kara van Almas sa han korde mig!
Och vi Poppade 'Im a BarbieGirl' Hela vagen! LOVE IT!

Nu sitter jag i Arusha vid ett internetCafe och vantar pa att Imanuel ska hora av sig sa ska vi nog ga och ata nanstanns.. Ar Vralhungrig.. Har bara atit en Fruktsallad! Men den var sjuuukt goood! :) Amazing med farsk Mango, Banan, Vattenmelon och Ananas! 

Och blev sa lycklig nar fina AnnaLena ringde till mig igar sa att jag fick prata och hoera hennes vackra rost:) 

Imorrn blir det jobb..
Sen vet jag inte riktigt hur helgen ser ut..
Forsoka ga pa Bio imorrn kanske.. 
Sen aka till en marknad pa Lordag och kopa massa saker till Barnhemmet om vadret tillater..
Och pa Sondag blir det In till Arusha med Joseph.. vi ska Ga i Kyrkan och till Sjukhuset med ett barn fran barnhemmet!

Igar poppade vi Popcorn och spelade Chack.. Man Sysselsatter sig minsann trots att man inte har el..

Ha det mina fina vanner sa hoers vi snart igen! PUSS


"Si kila mwenye makucha huwa simba" -Not all that glitters is Gold.

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Saknar dig gumman! Du är grym som är iväg och gör allt detta! ta hand om dig <3

    2011-05-19 | 13:58:27
    Bloggadress: http://yemkelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: