editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

BamseÖdlor och Fiskhuvuden

Kategori: Allmänt

Pontus och jag tog ett dopp vid Impalan! Gött!
Och när vi kom hem bjössades vi på gooood mat!!
Ugali och FiskHuvud!
Jag Rörde det inte!! :O
Så i söndags kom Julia på besök.. Hon var volontär här förut men har flyttat in till stan med sin pojkvän! Så gick hon och jag på usaMarket och köpte sjukt billiga grönsaker och Så lagade vi allihoppa Tacos!! :)
Och nu var det precis nyss en BAMSEÖDLA precis bredvid mig.. så nu ska jag gå och lägga mig och gråta och sedan ska jag nog ringa Imma så blir det nog umgås med honom ikv!

Kommentarer

  • Marika G säger:

    Fy fan vad det ser äckligt ut...!!!

    2011-05-24 | 14:44:20
  • Anonym säger:

    Vad fin du är johanna .härligt med ett dopp i det blå.sköt om dig kramar i massor....Mamma.

    2011-05-26 | 06:43:31

Kommentera inlägget här: