editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

vem får inte gå in på systeeemeeet?

Kategori: Allmänt

ja, vad fan i helvetes jävlar ska man säga om gårdagen då??
hmm..
kan väl sammanfatta den lite kort för er..
(som vanligt nu för tiden har jag inga bilder förutom några fula på min vägg som mathias tog)..
nåväl..
jobbade, åkte hem, mathias kom, vi cyklade te andreas där jonte och en annan mattias befann sig. Sen kom Elin och sanne (eftersom att jag tvingade dit dem).. ölspel, ölspel och ännumera ölspel (vilket betyder fruktansvärt mkt öl).. Sen skulle vi dra till strömpis.. Vi som var normala människor GICK! Sanne den stekarn tog taxi med Elin:P hahaXD
men när vi kom dit var det sjuuuuuukt lång kö..
Och jag insåg att jag ABSOLUT inte skulle ha kommit in!
för VEM FÅR INTE GÅ IN PÅ SYSTEEEMEEET?? HUNDEN, KATTEN, JOHANNA, HUNDEN, KATTEN OCH JOHAAANNNAAA!!
Det suger verkligen!! :O
så jag drog till max och cyklade sedan hem:P
asså jag har fan inte vart ute på nått dansställe sen i typ Augusti tror jag:S
jo det har jag ju, men typ i Oktober.. ja, det måste det ha vart.. OKTOBER:O
fatta hur länge sen det är:O
visst har jag ju vart på typ Olearys ett ex antal gånger, Pitchers, rockbar, liquid.. Men inte lixom strömpis, frimis, ritz.. För det är bara jävla fjortisar och fula 93:or ute på fredagar, och jag pallar inte stå och böna och be att bli insläppt på lördagar.. Vilket man självklart lyckas med egentligen, jag har gjort det förr... Men men.. Det suger iaf.. GAAH!!
jahaaapp..
party party...
är nog fortfarande full tror jag. för jag mår jävligt bra än så länge...
Måste åka och handla..
Min kyl är lika tom som min plånbok. :P
Innan så hade jag bara en gammal Citron och massa Öl.. Nu har jag inte ens någon Öl kvar:S
life is a bitch:P
sen ska jag nog ta en sväng till Frövi och 'Fellingsbro när jag nyktrat till!!
för jag är LEEEEEEEEDIG!! så jävla nice!
imorrn ska jag ta min 5:te och sista vaccinationsspruta inför resan. Och börja äta malariatabletter, och dricka nått flytande vaccinskit:P
härliga tider!!! :)
Puss heej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: