editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Upptadering:) ÄNTLIGEN!

Kategori: Allmänt

Halli Hallå! :)
Har inte kunnat blogga på några dagar:(
För mitt lösenord slutade funka och jag har väntat på ett mail med ett nytt, vilket tog längre tid än väntat eftersom att jag inte lyckades komma in på min mail heller:/
Men nu var det fixat:)
Så nu har jag massor att uppdatera om!
Roligt va? 
WIIIHOOOW!! ;)
(nu sitter ni säkert och suckar lite för er själva, men ni kan ändå inte låta bli att läsa av ren nyfikenhet)..

Just nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och äter lite god Choklad.
Har jobbat idag. Och sedan städade jag lite i skåpen här hemma innan Johannes kom och hämtade upp mig för en liten sväng till Marieberg:) Trevlans:)

Ja hörrni..
igår var jag Btw också på marieberg, och på IKEA med mamma efter jobbet..
Och i tisdags var jag till frövi och lekte med amanda! sen till Linde Och gjorde luffarprickar hos Pukan:)

i Måndags var jag på Hälls och käkade och fikade med Linda och Evelina:)
Sen drog jag och Evelina och tog en vinterpromenad sen hem till henne. Gjorde varmachoklad och mackor för att sen åka iväg och åka skridskor, sen hem till henne och käkade..
Det var tyvärr i det varmaste laget .. För isen var typ smält så man sjönk typ ned med skridskorna.. Men det hindrade inte oss ifrån att Röjja gärnet!!
Synd vara att det typ var 2 st 10åriga killar som åkte bättre än oss! :S
HAHAA!!
Sjukt värd dag iaf!!
Bästa på länge!
Såååå myyyysigt:)
BIG LOVE EVUS! <3


`



Min lillebror Kalle fyllde ju 18 i lördags också:)
Han är inte så liten längre...




nu ska göra lite räksallad med Ostflarn som jag gör av västerbottenost i ugnen:)
Muuuumms!! :D
Puss heeeej! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: