editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Spårad karatefylla!

Kategori: Allmänt

Jag finner inga ord för hur fruktansvärt underbar festen var igår!!
HAHA!!
Jag kom hem från jobbet och fixade mig medans mathias gjorde mig sällskap.. Sen cyklade vi hem te Helena där det befann sig massa människor.. Sen började festen regält när Andreas och Johannes dök upp!!
SKOJAR INTE!!!
Jag tillbringade kvällen inne på toaletten och i duschen med några karlar och människor som sprang in och ut för att pissa!! HAHAHAAHA!! '
Och blev totalduschad av Mathias i köket.. Och av johannes i duschen.. Och sen försökte jag även raka av Andreas skägget, vilket gick si sådär!!
ASSÅ!!! Bästa festen Någonsin!!
HAHAHAA!!
Dyngsur..
Men vad gör det...
Nyss hemkommen från helena iaf..
Vi hade lite efterfest nu på morgonen..
Och nu beger jag mig och skjutsar hem Johannes, och sedan jobb!!
LIVET!!
Shit assåååååå!! HAHAHA!!
För mkt alkohol gör tamejfan livet betydligt mkt roligare!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: