editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Pengar är inga problem!

Kategori: Allmänt

nu har jag tatt vad jag trodde skulle vara EN sista Spruta..
Men det var tydligen 2 stycken!! :(
Uch!!
Men nu är jag iaf fullproppad med massa jävla skit!!
säg nån hemsk sjukdom som jag inte bär på nu?
Det går nog inte:P
Sådär..
Nu har jag alltså tatt 6st sprutor.
Börjat äta Malariatabletter och Dukoral..
Räknade ut att detta har kostat mig allt som allt 4372:- (!) för bara jävla vaccinationer mot skit som jag säkert inte ens kommer få!! :P
Nåväl..
Bäst att vara på den säkra sidan!!
Sjukt dyrt.. men det är det väl värt..
Så än så länge ser mitt utlägg av pengar ut såhär:
  • Volontärresan - 16.700:-
  • Flygbiljetter - 8330:-
  • Vaccinationer - 4372:-
  • Pass och passfoto - 480:-
Jag tror det var allt faktiskt :) Och det slutar då på slutsumman 29.882:-
Och då har jag inte ens räknat med hur mkt lägenheten kostar medans jag är borta i 3 månader vilket är
10.299:-
Och då slutar vi på en summa av 40.181:-

sådär ja, det blir faktiskt lite mindre njutningsfullt om man sitter och räknar sådär.
Och då vill jag ju ändå kunna göra några utflykter när jag är där nere. Typ Saffari, Åka till Zanzibar och lite sånt..
så ja hörrni..
Det är ju långt ifrån den billigaste resan man kan göra ..
Men jag tror inte att det finns några tvivel på att detta kommer bli mitt Livs äventyr!
Och det är ju inte driekt så att jag kommer sitta där om 50 år och tänka "Fan vad onödigt att jag slösade bort 50.000 kronor på att åka och jobba gratis i 3 månader) OOH neeej!
Pengar är till för att spänderas.. Och jag kan lika gärna dö imorgon..
Och vet ni..
idag är det 23 dagar kvar tills jag lämnar Sverige! :)

Kommentarer

  • stina säger:

    Så sant så kära du pengar ska rulla för man vet alldrig ur mirgondagen ser ut och jädrar vilke minne du får av att göra detta..

    //Stin

    2011-03-21 | 15:12:04

Kommentera inlägget här: