editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Ny Designe!

Kategori: Allmänt

Som ni ser så har jag nu lite ny designe på bloggen:)
hoppas det inte stör er allt för mkt:)
Jag älskar den! och tänkte ha den nu medans jag är i Tanzania!
Tusen tusen tack till Louise som gjorde det möjligt att<3 hihihi:) <3

är typ fruktansvärt trött just nu..
åkte te frövi dirr efter jobbet och hade myskväll men Amanda, Sofie och Sofia!! <3
sen åkte jag hem. var hemma strax efter 1, kollade reprisen av bigbrother. Somnade typ halv 3. och vaknar halv 5 av att Kalle och Jonas ringer och ska sova över..
Jahapp..
Det var den skönhetssömnen!
men men..
älskar att vakna av att vårsolen skiner in.. Så nu har jag öppnat dörren och släpper in den friska luften..
Än finns det hopp om en SvenskSommar!
nee.. nu ska jag väcka killarna så att jag får dom härifrån.. Sen blir det jobb.
Sen ikv drar jag, mathias och johannes på lite Fest hos Andreas.. Får se hur kvällen slutar..
Antagligen utgång.. Men vi får se..
LEDIG IMORRN"""!!
LIVET!!
puss hej! take care! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: