editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

MITCHET PRA!

Kategori: Allmänt

fick nyss ringa och köpa till ytterligare 5GB till bredbandet eftersom att det fuckar upp sig totalt:O
GAAAH!!
nåväl:P

kul att det finna så klyftiga personer på mitt arbete!¨
när jag skulle gå på toa så satt denna lapp på dörren till en av våra personaltoaletter..

hahahha!! så himla roligt! hur fan lyckas man tappa en telefon ner i toaletten undrar jag??
det börjar närma sig avfärd för mig.. Och jag har så obeskrivligt mkt saker som jag måste göra..
men jag jobbar ju varje dag, så jag orkar ju inte fixa nått.. :S
har iaf samlat ihop alla "to do" saker på post it lappar.. (för övrigt typ bästa uppfinningen ever):P

ne nu ska jag kolla lie på BB-24/7..
Asså avsnittet igår vra så sjuuuuuuuuuukt roligt!!
Jag höll på att dö av skratt!!
MOHAHA!!
jag älskar Gurkans reaktion när han såg strömmingen.. "MITCHET PRAAA" HAHAHAHAA
ååååhh! vad jag älskar big brother..
Och det är johannes fel att jag är beroende..
fan för honom och ge mig LIVE:O
hihi^^

nee.. måste duscha också innan jag beger mig till jobbet..
och laga mat..
hur ska jag hinna allt?
kanske får prioritera bort det som är minst viktigt..
Typ Maten..
Den kan jag skippa.. :P hahaha...
ne nu blir det BB <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: