editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Lyckligaste Tjejen i Världen!

Kategori: Allmänt

HAAAAAALLLLLALLLALLLAAAAAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! :D
Åh vad jag är lycklig!!
(förlåt att jag är sämst på att blogga men datan är ju fucked up!, så jag har ingen lust med nått som har med datorer att göra.. Men man inser ganska snart att man behöver skriva av sig lite)
Hoppas det är lika bra med er mina fina läsare som det är med mig!!
Idag är det EXAKT 2 Veckor kvar till jag tar mig luft under vingarna och flyger mot ekvatorn!
och jag säger som min kära vän sanne sa till mig -"Oj, vad fort det går, det känns som om det lixom närmar sig mer och mer för varje dag som går".. Hmmm? Kan ju bero på att det är exakt vad som händer.. Klok tjej det där!
Jag kommer fan sakna henne en smula! :)
Och Livet känns just idag så otroligt fantastisk!
Jag är så lycklig så jag nästan fäller några glädjetårar här i min ensamhet! :D
hihi^^
Jag vaknade imorse.. (Efter att ha haft en sjukt värd natt med en viss person,, värt att nämnas).. Det var vackraste vårvädret.. Och jag slog Gasen i botten Med Bästa musiken på Stereon i bilen när jag begav mig mot Fellingsbro för att äta Mat med Mormor och mamma!
Mormor hade lovat mig att bjuda på hennes OTROLIGT goda spagetti och köttfärssås innan jag åker.. Och hon bjöd även på Panacotta som efterrätt!!
ÅHHH!!
Hon är underbar!! <3
Sen begav jag mig mot mitt älskade Arbete!!
:)
Åh!
Jag kommer sakna det!
Alla underbara människor som jobbar där.. Och alla fantastiska kunder som förgyller min dag!
Och Magda som sa finaste saken så jag blev helt rörd<3

JA!
Jag är lycklig!
Jag är så otroligt lycklig!
För jag åker om 2 veckor..
Och jag har ingen aning om på vad jag har gett mig in på..
Jag har bara en fantastisk känsla i magen av att det jag har gett mig in på, det är någonting bra.
Någonting riktigt bra!
Och jag oroar mig inte för något..
Jag tar det som det kommer..
Har inga höga förväntningar..
För då kan saker bara bli bättre..
Jag räknar med att resan dit ska strula som fan.
(För det gör det alltid när jag ska åka någonstanns)
Men vet ni?
Jag bryr mig inte!
För jag är påväg!
Och jag Älskar att vara påväg!
Och jag älskar Livet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: