editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Livet på en Pinne!

Kategori: Allmänt

Dags för den sista Vaccinationssprutan idag då..
Minns inte ens vilken det är som jag saka ta idag..
Men skönt att det är över iaf!!
Uch! Det är så läskigt sånt där med Sprutor..

Hade en sådan otroligt bra dag igår!
när jag vaknade och piggnat till lite så åkte jag och handlade, sen åkte jag till frövi till Amanda där Sofie och Sofia befann sig..
Sen kom Sara.. Sen även Hampus och Jocke och Jenny..
Sen åkte jag och Amanda till Fellingsbro och hälsade på Björn och Stina som kommit hem från Lanzarote..
Sen hem till mormor en snabbis, sen hem till Mathilda och drack kaffe..
Sen vidare till Fröi igen för att åka hem till Sofie där alla åter igen befann sig för att kolla det absolut sista avsnittet av solsidar (Sorgligt som fan, grät en skvätt också).. Och Big Brother..
Sedan åkte jag hem till Öret igen, kollade på LIVE.. och somnade runt 3.. utan att det hände nått intressant förutom typ ett brutet revben..
Sjukt bra dag iaf!
Se vad mkt man hinner med när man är ledig en dag..
ikväll drar jag igång med 10dagars pass igen..
Men på Lördag är det iaf HÅKAN HELLSTRÖM med Jenny!!
Så denna vecka känns jävligt AWESOME iaf!!
Puss hej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: