editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag sliter ut mina inre organ!

Kategori: Allmänt

vaknade i ren panik.
har nog drömmt 3 febriga mardrömmar inatt..
Någon hanlade om att mina inre organ slets ur mig.. Trevligt va?
och det tog mig ett bra tag innan jag orkade samla kraft till att resa mig upp ur sängen.
Mina leder känns svullna.
och mitt huvud väger 40 ton!
så fort jag gör en hastig rörelse så får jag yrsel!



Annars så mår jag bra..:)
jävligt hungrig.
Önskar att jag hade någon här som pysslade om mig..
Men det är väl bara att pallra sig upp och ta lite fruktsoppa eller nått..

ne.. ta en verktablett och sova lite till kanske...
blääääää...

Kommentarer

  • Marika G säger:

    Krya på dig! Det är säkert Stina som smittat dig....

    2011-03-03 | 11:09:37
  • stina säger:

    haha nej då jag är oskyldig till detta..Säger desamma krya på dej

    2011-03-03 | 11:20:45
  • edit säger:

    tack hörrni!! :) <3<3<3<3<3<3

    2011-03-03 | 13:14:13
    Bloggadress: http://editjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: