editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

If I can Dream

Kategori: Allmänt

Eftersom att jag legat sjuk nu och inte oprkat resa mi ur sängen sen igår kväll så
Har jag nyss gråtit floder över att ha läst ut världens bästa bok "ELVIS & JAG".

Glädje tårar över hur charmig han var.
I vissa ögonblick exakt så som jag vill och alltid har föreställt mig att han är.
Och i vassa fall var jag tvungen att lägga boken ifrån mig av förtvivlan av hans dumhet..
Men han är ELVIS oavsett..
The KING!
Så nu toppar vi denna dag med att kolla (som så många gånger förr) på en av hans LIVE konserter!
<3
btw så har jag nyst 6 ggr i rad nyss!! :O
Helt sjukt!
Trodde inte man kunde nysa så mkt!
Tror jag har nyst ut se sista av mina hjärnceller också! (om jag hade några)..
Livet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: