editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

"För att folk ska förstå sanningen så måste man ljuga lite grann"

Kategori: Allmänt

Sjukt trött:P
Hemma halv 4 inatt efter en trevlig kväll med Helena, Mathias Och Johannes;)
Jag fördjupar mig i ännu en bok om Elvis.
Denna gång läser jag ELVIS och JAG! Har läst delar ur den förut.. Men nu läser jag hela!
Så sjukt intressant!

För övrigt så såger allt ganska hårt just nu!
Jag är så jävla frustrerad, arg, ledsen, besviken.. :(
Emma (Hon som skulle ha min lägenhet medans jag är i Tanzania och jobbar i 3 månader) Ringde och sa igår att hon blitt av med jobbet så att hon inte kan ta lägenheten!!
Vilket Resulterar till att jag måste Punga fram över 10.000:- mer om jag inte hittar någon annan som kan ta den!
Och det är fan inte långt kvar tills jag åker!!
Så om någon är intresserad av en lägenhet på 25,5 kvm i Wadköping mitten av April-Mitten av Juli.. 3.400 kr/mån så får ni höra av er !! :D
ni kan nå mig på 073-0267399 vid fler frågor. Eller Maila mig till [email protected]..

Det är verkligen så jävla irriterande.. När man verkligen tar tag i saker, gör nått vettigt, något man är extremt lycklig över, något som man längtat efter och glatt sig åt, så ska det ta mej fan ALLTID hända någon fucking ting!!
Jag blir GALEN!!
Man kan aldrig lixom tillåtas att vara 100% lycklig..
Vad är det för jävla liv?
Alltid fyllt av motgångar..
Och denna motgång ska fan inte trycka ner mig!
Pengar ska inte sätta stopp för min livs resa!
Mitt livs upplevelse.
Och min livserfarenhet!
Så fan heller!
Jag ska åka till det där jävla Negerlandet, vad som än krävs!
PUNKT!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    KÄMPA KÄMPA KÄMPA, man kommer ALLTID stötta på motgångar i livet men låt dom inte ta över. YOU GO GIRL. Lev din dröm. Klart du ska åka Tanzania eller va de nu heter, ÅKKK.

    Penagna löser sig, tänk på eira, "Pengar inget problem" haha nemen de löser sig !!!



    PUSSS

    2011-03-02 | 04:21:24
    Bloggadress: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: