editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

"Christian, Are you Here?"

Kategori: Allmänt

försöker styra helgen.. men alla är ju så tråkiga och jobbar och har sig..
Jag med för den delen.. men jag är iaf ledig på söndag:)
ikv jobbar jag te 20.15 så får vi se om jag drar till frövi efter det.. vore nice;)
imorrn slutar jag 20.00 så då blir det förmodligen lite party hos Andreas med utgång.. ¨
Ska bara försöka få med mig lite folk dit;O


hade tänkt att fått lite viktiga saker gjorda idag.. men med vidare eftertanke så pallar jag inte det..
Uch..
särskilt inte när jag tittar ut genom fönstret och förväntar mig ännu en underbar vårdag.. Och ser att det är SNÖSTORM, utan att överdriva. Ja, det ska ju iaf bli skönt att komma bort från det Svenska vädret. Det är en sak som är säker;)
Önskar bara att allt praktiskt inför resan bara kunde fixa sig självt..
kanske ska plugga lite Swahihi.. fick hem en sån ordbok med posten igår..
uch, jag som är så otroligt dålig på språk.. Hur ska detta gå:O
jag kan ju knappt prata svenska för sjutton..
det är oroar mig allra mest för just nu är faktiskt flygresan dit..
att flyga helt ensam, och med byte i ett helt främmande land..
Och tänk om mitt första flyg lixom är försenat.. Det är ju inte direkt så att det andra flyget jag ska med står och väntar på mig..
:S
Vad fan gör jag då lixom?? :S
Uch, jag blir Hyper bara jag tänker på det..
Får så ont imagen..
Så nu ska jag tänka på nått annat.
Frukost tillexempel:)
Nu ska jag koka te:D
Puss hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: