editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

ABSTINENS!! :(

Kategori: Allmänt


Jag befinner mig i mitt badrum..
Är fan första gången jag bloggar här innifrån;)
vet inte varför jag gör det heller för den delen..
Men kan ju alltid vara trevligt med lite omväxling mitt i vardagen..
Pröva på nått nytt;)
känner att jag fick bra inspiration här inne;)
(hoppas ni ser min fina ELVIS som vakar över mig varje gång jag bajsar.. så fiin)

nåväl..
Nyss hemkommen från en kväll hos Jerry!
otippat!
vi skulle kolla på bigbrother.. Men det visade sig att han inte hade kanal 11 (vilket jag inte kan förstå hur folk överlever utan.. typ ALLA bra program och bra filmer går på tv11 .. Så om du inte har tv11. Så borde du skaffa tv11... okej.. nog om tv11.. hihi^^ tv11..
...
och LIVE 24/7 fuckade sig ju hela jävla kvällen..
Jag fick sån fruktansvärd abstinens så det är sinnes! jag har inte missat ett enda Big Brother avsnitt innan.. Så jag ringde till Johannes i ren desperation.. utan nån hjälp.. så jag och jerry försökte ladda ner det.. men blev lite sent för en arbetande man som ska upp tidigt imorrn.. Så jag avled typ när jag missade mitt första avsnitt..
Men som tur var så var jerry gullig och bjöd på en romantisk middag istället..
hihi^^
underbart! ;)
sen nu sitter jag här..
mätt och belåten..
och ska hoppa in i duschen nu..
Vänta på att avsnittet läggs ut på webben:)
Gött gött!!

Puss på er alla.. Och sov så gott;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: