editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

19 dagar...

Kategori: Allmänt

Idag och Igår har jag hunnit med att fixa/beställa:
  • Myggnät.
  • Reseförsäkringar. (Har 2st i 45 dagar, och 1 under hela resan)
  • Ringt och satt mitt mobila internet i viloläge under tiden jag är borta.
  • Sagt upp min parkeringsplats (Eftersom att jag kommer ha bilen hos min mormor under tiden jag är borta)
  • Beställt en ny parkeringsplats tills jag kommer hem.
  • Planerat in lite avskedscermonier! :) <3
  • Bokat Ullaredsresa tills i September! (och JA! jag är i stort behov av även denna resa).
Det var nog det!
Känner mig duktig!
Nu blir det käka lite frulle, slänga ihop någon matlåda och bege mig mot jobbet.
Jobbar 13-21.
Sen blir det fredagsmys<3

Känns så jobbigt att jag jobbar VARJE dag utom en enda fram tills jag åker.
och det är självklart Kvällar också. Tidigast jag slutar är 20.00.. :/
Det är så himla svårt att planera in och träffa folk då, eftersom att de flesta människor jobbar Dagtid...
Men men..
Jag behöver ju Pengarna så in i norden!
Så det är bara att Le och se glad ut! :)
Imorrn kommer min fina vän Jenny hit från Katrineholm. För vi ska gå på HÅKAN HELLSTRÖM! <3
WOOOHHOOOOOOOW! :D <3

19 Dagar kvar nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: