editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

13 är inget olyckstal.

Kategori: Allmänt

Tro det eller ej!
Jag ringde nyss Volontärresor och skulle höra lite som saker och ting.
Och jag frågade även Ytterligare en gång om någon hade anmält sig till samma projekt. (Har frågat för några veckor sen, men det var bara jag)..
Och nu mailade han över Deltagarlistan och det är en till Tjej som ska med! :D
Hon kommer ner dagen efter mig och stannar i 8a veckor.. Jag är ju kvar 12 :)
Det känns riktigt bra faktiskt att ha med sig iaf 1 svennebanan som man förhoppningsvis kan prata lite med!
Har mailat henne nu och hoppas på svar.
Vet ju dock inte om hon kommer till Arusha som jag, eller vad hon ska jobba med! Men det känns faktiskt riktigt bra iaf! :D

Nu ska jag försöka få i mig lite frulle..
Sen vänta tills klockan blir 12 så jag kan ringa länsteatern och boka biljetter till Risbergskas Vårkonsert..
Sen beger jag mig mot Frövi och Gosar med Amanda!
Och sen vidare hem till Stina och Björn ikv!
13 dagar kvar
(Konstigt. 13 dagar låter längre än om man säger/skriver 2 veckor)..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: