editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Nairobi

Kategori: Allmänt

Befinner mig just nu i Eldoret , En liten storstad ca 6 timmar fran Nairobi, efter att ha spenderat en natt i Kenyas huvudstad!
Jag och Joseph var nyss ute och gick och helt plotsligt tog ett supersott gatubarn mig i handen.. Och jag sag ner pa den lilla killens magra kropp och hans stora ogon! Och han sa "How are you Madame?" och jag borjade nastan grata! Annars hander det dar nastan dagligen, men just denna fina pojke fick mig att tappa andan..  sa vi tog med honom och bjod honom pa mat!
Jag brjade nastan grata! Uch, vad rorande det ar att se ett litet barns tacksamhet for en liten smula mat!!
Helt sjukt att det ska behova vara pa detta viset! Fattigdommen kvaver mig och jag onskar att jag kunde bota hela universum! Ta bort all ondska i hela varlden! Och det ar sadan frustrerande kansla att kanna sig sa himla hjalplos!

KENYA ar Amazing som allt annat har i East Africa!
Och om exakt 2 veckor bar det av hemmat till kara Svea Riket!
Ikv blir det troligtvis Bio..
Sen ska Joseph visa mig En stor InspelningsStudio och kanske fa spela in en lat med KENYAS proffs!!
WOOOOHOOOW~~!

Nu ska jag fortsatta njuta av mina 2 sista natter i Kenya!
Allt ar fantastiskt! Och jag lever!

Tanker pa er!
Puss och Kram!

Kommentarer

  • FANTOMEN säger:

    Sjung så hela Afrika gungar..

    2011-06-25 | 20:08:49

Kommentera inlägget här: