editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Jag Rullar tummarna i Afrika!

Kategori: Allmänt

Hemma fran Kenya!
en 12 timmars nattbus utan en sekund somn!
Det kallar jag PLAGANDE!!
men men!
Allt var underbart i Nairobi och Eldoret!


Hoppas ni alla hade en fantastisk midsommar!
Sjalv glomde jag typ bort att det var det.. Och medans ni sop skallen av er och dansade smagroderna runt en penis sa :
Tvattade lite klader nar jag kom hem.. (For hand)
Duschade (Kallt)
at mat (Ris, kokbanan och vanlig banan)
Laste en bra bok (Med hjalp av min pannlampa eftersom att vi ar utan el som vanligt)
Och jaa...
Rullade tummarna...
Jag lever livet i afrika!

Puss pa er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lilla Johanna nu är det bara 12 dagar kvar tills jag skall krama dig så hårt jag bara kan .Och kanske fälla en liten tår av lycka.miss you so much.Kram Mamma

    2011-06-27 | 15:44:55
  • Anonym säger:

    Hej igen Johanna!! Vet du nu är det bara 9 dagar kvar fattar du nio dagar.ha de nu så bra och njut av den sista tiden i afrika.Jag ringer dig om några dagar.Kramar i massor till dig min älskade vän.//Mamma.

    2011-06-30 | 13:45:27

Kommentera inlägget här: