editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

20 ar i afrika

Kategori: Allmänt

okej.. Rubriken kanske ar en aning misssagande!
Det later som jag bott i afrika i 20 ar eller natt!
Men sa ar icke fallet!
Efter exakt 9 Veckor i detta underbara land Tanzania, sa firade jag min 20arsdag har!
Natten mellan tisdagen och onsdagen satt jag och Dio pa mitt rum som vanligt och hade roligt.. vi stallde min klocka pa alarm.. Och nar klockan var exakt 00.00 sa sa han glatt "HAPPY BIRTHDAY" Och gav mig en bamsekram, det var sa jag ville grata!
Jag vaknade och hade lite paketoppning med MASSA paket som mormor, mamma och anna-lena skickat.. fick aven massa fina samtal fran sverige! 
sen akte Jag och Julia pa marknad, sedan at vi pa Arushas finaste Resturant, Sedan pa kvallen satt jag med hela min fina familj och vantade in 19:26 (for det var exakt da for 20 ar sedan som jag kom till varlden).. Mama hade bakat superfin Tarta, och vi at den och kakor och drack vin, och at godis, och small balonger!! I helhet en fantastisk 20 ars dag!! :P hihi
Ikv blir det formodligen VIAVIA!! AWESOME!!

Puss pa er!
Och tack for alla fantastiska GRATULATIONER!!
Jag tanker pa er varje sekund!!
pa lordag ar det 3 veckor kvar tills jag landar i sverige!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: