editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sista av ALLT

Kategori: Allmänt

Idag var det Rod dag har nere i Tanzania.. Sa jag passade pa att packa min vaska for hemfard nar jag anda var ledig.. Har aven vart men Juliette(en 7arig dotter i min familj) pa marknad och vart och fikat.. Nu har jag nyss vart och atit god mat med Elin pa Tanz Hands.. Sista ggn for mig vilket ar sjuuukt sorgligt!

At MASSA friterade KOKBANANER igar! Ar sa SINNESGOTT!! Det och Chapati kommer jag sakna som fan nar jag atervander till sverige..

Elin och jag var in till stan igar och var pa MasaiMarket for sista ggn.. Jag inforskaffade mig de sista Sovinirerna!! WIIHHOOOOOOW!!

Idag ar det TORSDAG vilket betyder VIAVIA-KVALL!! Min sista utgang har i Tanzania!!! AMAZING!! TAGGAAAAAA!!!

Tack och hej leverpastej!!
Imorrn ar det sista dagen for mig har i tanzania!
Sista dagen pa jobbet, Sista dagen med familjen, sista dagen med alla vanner och sista dagen med ALLT som varit mitt liv i nastan 13 veckor!! Denna Kulturen...

Ska blir valdigt sorgligt..
Men nar jag verkligen tanker och kanner efter sa ska det bli helt otroligt underbart att fa komma HEM!

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Vi alla saknar dig! Det är skönt att veta att du har haft det bra där borta. Ska bli så roligt att träffa dig igen :D

    2011-07-07 | 15:53:21
  • Anonym säger:

    2864 minuter kvar tills du står på arlanda.Ska bli så skönt att få prata med dig och se dig igen.Jag längtar sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå,efter dig.

    Puss på dig skit unge.

    2011-07-07 | 19:20:00
  • Chantale säger:

    Ha en trevlig resa tillbaka fina edit! Vi ses om mindre än två veckor. Pappa reser också i kväll så håll ögonen öppna hehe. Saknar dig <3!

    2011-07-08 | 23:22:16

Kommentera inlägget här: