editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

ses snart!

Kategori: Allmänt

idag beger jag mig till Moshi med mina alskade vanner Imma och Baracka! <3 WOHOOOW!
Min sista helg i detta fantastiska land och den ska spenderas med dom basta. Och jag ska verkligen NJUTA av den sista tiden har!
Igar var det fint vader for forsta ggn pa typ en manad.. Sa jag korde bil med Almas ut till ett hotell och solade och badade hela langa dagen!
Pa kvallen var Jag, ELin, Catja och nan tysk tjej till VIAVIA!! Antagligen min sista utekvall har i tanzania!
Nu ar det nedrakning!
har bara en vecka kvar nu!
Lyfter tidigt nasta lordagmorgon fran Killimanjaros flygplats!
Ska saga att man ar ganska sa installd pa att aka hem nu.. Sa det ska bli sa OTROLIGT skont!
MEn det finns mkt jag kommer att sakna!!
Speciellt ala fina vanner och barn och familj!
Uch!
det kommer bli sa jobbigt att ta farval!
Men men!!
SES SNART!! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja johanna 8 dagar kvar. rummet står klart. jag längtar så nu efter dig min lilla vän kramis mamma

    2011-07-01 | 17:30:10
  • FANTOMEN säger:

    Ta in allt du kan varenda sekund, snart är din Afrikavistelse historia men en lärdom för resten av livet.

    Syns om typ 193 timmar på Arlanda.

    2011-07-01 | 18:18:30
  • Anonym säger:

    Johanna 6 dagar kvar jehooooooooooooooo eller 8807 minuter kvar , och dom kommer gå fort .Kram Mamma

    2011-07-04 | 16:18:18

Kommentera inlägget här: