editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

LIVET I TANZANIA AR SNART SLUT

Kategori: Allmänt

Ar det inte for sorgligt..
Bara nagra fa dagar kvar i detta underbara land, bland alla vackra manniskor!
\AH vad jag kommer sakna alla.. VILL INTE TA FARVAL!! :(
Men det tillhoerde ju sjalva resan.. Att lixom atervanda hem!
Kanske kommer jag tillbaka hit en dag!
Livet ar val anda fantastiskt.. Tank vad mycket livet har att erbjuda!
Jag ar sa lycklig!
Och snart ses vi mina alskade alskade vanneR!!
PUSS OCH KRAM fran en vit afrikan!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    åh vad fin du är min kära dotter och vilken fin väska du har på en av bilderna sån vill jag oxå ha.kan du inte köpa en sån till mig så betalar jag. karmisar i massor från din mamma

    2011-07-04 | 19:25:48
  • Stina säger:

    Hallå Joannis.. Vilka fina bilde3r, speciellt bilden från kalaset.. riktigt bra bild.. klart du kommer att sakna allt du har och haft.. jag har vart på ett dagis i vEDEVÅG NU I 5 VECKOR OCH JAG HAR REDAN FÄST MIG vid barnen och det käns tungt att lämna av.. men det är väl så livet ser ut.. Nu är klockan 7.50 och jag ska straxt till jobbet.. lagar lite biffar fulla med färsta kryddor vilket jag vet uppskattas.. Var rädd om dej när du ska hem, kör försiktigt och håll avstånd ;) Sug ur det sista desa dagar och njut, njut, njut..glöm inte att ta föööör mkt bilder.. kan aldrig bli fööör mkt..hälsa alla barnen från Stina.. nästa gång tror jag att jag följer med dej till de sm¨å liven..pussar o kramar //STINA <3

    2011-07-06 | 08:05:37

Kommentera inlägget här: