editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

HIV-Negativ

Kategori: Allmänt

Igar tog jag och Ella med Alla 12 fantastiska fina barn fran varat barnhem till ett DREAMCENTRE dar vi lat alla goera HIVTest! Och det visade sig att alla av barnen var HIV-Negativa!! AMAZING!!
Saaa fantastiskt!!
Eftersom att de var sa duktiga sa fick de godig coh Dricka efterat! :) hihi
Helt otroligt vad vackra barn kan vara!

Sitter vid internet nu och vantar pa att agaren till barnhemmet ska komma.. Ska fixa en internetsida till honom.. GREAT!
Han sa 9.00...
AFRICAN TIME!!
en timma sen bara:P HAHA!!
Sa roligt!

Siter pa ett stalle som hter usaPlaza.. OCh precis bredvid mig har jag sitter ar det ett fonster som typ ar spegelglas pa utsidan.. Sa nu star en VAKT som brukar vara asserios jamt, och han speglar sig nu i fonsteret och goer poeser typ!! HAHAHA!! sa kuul!!
Skrattar inombords!!

TAck for alla fina kommentarer som jag far jamt!!! Blir sa lycklig!!
Snart ses vi!!
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

  • Therese Forsström säger:

    ÅHHHH vad underbart att höra!!! Gud vad bra! Saknar de små älsklingarna!!! <3 Trevlig hemresa vännen! KRAM!

    2011-07-06 | 10:19:53
    Bloggadress: http://thereseforsstroms.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej min johanna vad skönt att höra att allt är bra ha de nu jätte bra hjärtat mitt.Kram Mamma

    2011-07-06 | 12:28:53
  • stina säger:

    Hej sötnos ska bli skoj att snart få träffa dej och höra allt som du vart med om...

    Kram stina

    2011-07-06 | 12:38:08

Kommentera inlägget här: