editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Hemma i Sverige

Kategori: Allmänt

..Eller inte riktigt än.. Jag befinner mig i Fellingsbro och luffar runt mellan mina föräldrars hem!
På Tisdag åker jag till Örebro och till min älskade saknade lägenhet!
'Fick nyss ett samtal fram min BABA i Tanzania! Åh vad lycklig jag blev!!
Så skönt att vara tillbaka i Sverige. Det är så fruktansvärt varmt och Ljust!
Vi håller på att Grilla här i ÖkenHettan!
Vist är det skönt att vara hemma. Men det är med blandade känslor, och det känns som om jag inte vill annat än att återvända till det vackra underbara landet Tanzania!
Blir att tjäna ihop lite pengar på jobbet och åka och hälsa på alla underbara nära och kära där nere sen i Vår kanske!!
Vore underbart!!!
Nu ska jag njuta av Mammas underbara grillade mat!! ÅÅÅÅÅHHHH!!
LOVE! <3

Kommentarer

  • Maryanne Källqvist säger:

    Ja säger bara, VÄLKOMMEN HEM till vackra Sverige

    Kram Maryanne

    2011-07-10 | 21:12:57
  • Louise säger:

    Välkommen hem :)

    Tänkte bara kolla om du sparat stilmallen sedan innan du bytte design? Annars om du behöver hjälp med att byta tillbaka eller byta till en ny header och nya färger, så är det bara att höra av dig :) Kram

    2011-07-10 | 21:28:20
    Bloggadress: http://youandmetogether.blogg.se/

Kommentera inlägget här: