editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Virus med Fanta & ÖL ikv!

Kategori: Allmänt

Dagen har spenderats!
sjukt värd dag!
Vaknade av en mardröm inatt föresten.
Det var att jag fick ett brev i brevlådan.
När jag öppnade det var det en bild på min tatuering som jag ska göra.
Sedan stod det under den i en bandiroll.. "JAG VET VAR DIN POSTLÅDA BOR".  Jag blev livrädd och sprang och låste in mig i min lägenhet..
nåväl..
jag åkte och hämtade upp Evelina och så åkte vi hem till FannyFanta och plingade på dörren eftersom att jag inte lyckats fått tag på henne via Telefon!!:O
Misstänkte att hon sov!
Vilket hon gjorde!
Och tji fick hon när hon våldgästades av oss klockan 1 på morgonen! STACKAREN ;)
hihihihi!! Ingen skönhetssömn där inte!
Sen drog vi vidare upp på stan. Mötte Emelie och satte oss och käkade på Soleo. Dit även Chantal senare anläde:)
supertrevligt:)
Sedan drog jag och Fanta vidare till Marieberg.
Och nu sitter jag här och ska nog ta mig en liten tupplur innan det blir häng på VIRUS ikv med min finaste FantaFanny:) Blir bara lite Chill med en storstark för 29 spänn;)
sjuukt värt!
Har även fått hem min BODYGUARD !
så nu kan ingen våga sig på mig när jag går hem själv i mörkret inatt;)
för då kommer min Försvarsspray fram! ^^




Super nice dag.
Och jag slår vad om att kvällen slutar minst lika bra!
Virus here we come! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: