editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

vinkväll!

Kategori: Allmänt

är fruktansvärt trött.
Känns som jag är det jämt nu för tiden!
är väl årstiden.
Nyss hemmkommen från jobbet iaf.. Denna dag gick sjuuukt fort!
Nu ska jag försöka koka lite pasta och försöka få i mig lite mat.
Även det ett väldigt problem!
Jag måste få ordning på detta!
Börja träna mera så kanske sömn- och mat-lusten återvänder till mig.

Skulle åkt till shanna efter jobbet och haft lite trevligt sminkparty med Felicia..
Men blev tydligen inställt i brist på folk..
Så jag Pratade nyss med Örebros vackraste fanny:)
Så ikväll blir det lite Vin kvälls Mys med Fanny och Mica<3
Trevlans..
Bara lite Chill! :)
Sånt gillar vi..
Och btw så skulle jag vartg ledig nu i 2 dagar..
Men imorrn blev jag inringd och får jobba då med.. :)
vist ä det skönt att vara ledig ibland.
Men pengar behöver jag!
För nu har jag bestämt mig!
I April blir det förmodligen Tanzania i 3 månader som Volontär!
Sjuuuukt värt!!
Pengarna rullar in. Så snart kan jag ge mig av!
Behöver bara få tag på någon som är villig att betala min hyra medans jag är borta!
Har en villig kandidat.. när dte är fixat så bokar jag resan!!
ÅÅÅÅHHHH vad kul det ska bli!! AWESOME!
Nog om detta!
nu ska jag sätta fart !
Puss heeej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: