editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vem fan är HENRIK!?

Kategori: Allmänt


Nyss hemmkommen från min fina Helena!
Fick åka dit i ren panik av att inte vilja vara ensam hemma! :(
Vi kollade på världens sämsta film, drack te och pratade.
Fick mig verkligen att tänka på annat!
Vilket var bra!

Jag slutade jobbet 21 igår.
Och ca 21.40 får jag ett sms av Jenny på jobbet att det hade varit nån kille som ringde och sökt mig.
Så jag ringde och pratade med Jonte som tatt emot samtalet.
Då hade det varit någon "Henrik" som sökte johanna (han viste inte efternamnet) men han behövde verkligen mitt telefonnummer för att "vi hade bestämmt träff och han hade fått något förhinder". Men Jonte gav som tur var inte ut nummeret!

Och jag är just nu asrädd!
Vem fan är Killen som ringer och hittar på något sånt?.
Han vet uppenbarligen var jag jobbar och mitt förnamn (eftersom att det står på min Namnskylt NÄR jag jobbar). Alltså borde det vara en kund! :O

Jag fattar ingenting. Min hjärna blev nollställd.
Trodde att det kunde vara en Snuskgubbe som vart inne och sagt de mest hämskaste sakerna till mig. Men han är typ 40-50 år. Och killen som ringt hade vart typ 20-30. Men hur lätt är det att höra åldern över telefon igentligen?:(

Blir bara så frustrerad!
Känner obehag i hela kroppen. Och kollar så jag låst ytterdörrer för FörtiElfte Gången! :S
UCH!
:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: