editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

TATTOOOO No.3!

Kategori: Allmänt

ja.. Hörrni!
Spännande!
Min vrist är så sjuuukt svullen nu. Och det typ rinner blod!
Jag har aldrig vart med om någon sådan fruktansvärd smärta!
Jag har ju alltid sagt att när man tatuerar sig så är det en "skön smärta", lixom ingen smärta som man gråter av!
Men jag skojar inte! Detta var sinnessjukt! Jag hade typ tårar i ögonen..
Konturerna gick hur bra som helst..
Men när han började fylla i...
Jag vet att jag är en mes! Men jag fick ta smärtstillande Spray! (?)
HAHA!!
Asså det gjorde så ont över fotknölen och över mitt Ärr så ni kan inte ana!! :O
HAHA!
Och jag satt i nån CPställning!
Och tatueringen tog över 2 timmar att göra!
Men jag är sjukt nöjd!
Världens mysigaste Tatuerare!
hahaha! <3 Love him! <3
Supernöjd är jag..


Mica och fanny var med! ;)

massa blod och bitmärken i handen för att jag skulle tänka på någon annan smärta:P


Så fick det blir!
är så glad! Och att mitt ärr Nästan inte syns är sjukt nice!
Supernöjd! :)

Juste! Idol-Sassa kom ju förbi studion också! :) Med sin Girlfriend som skulle tatuera en Stjärna på hakan (!).. Trevlig tjej det där!

Nu ska jag pallra mig iväg till bilen..
Ska bege mig mot Fellingsbro och hälsa på Björn och Stina.
Ska fixa lite ägarbyte på min bil och lite sånt!
puuuuuss heeej!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: