editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

TATTOOOO No.2!

Kategori: Allmänt

Jahapp mina kära kära vänner och fiender!
då var det klart då!!
TATUERINGEN är på PLATS!! LOOOOOOOOVE IT!

Det gjorde skapligt fruktansvärt ont!
Mkt ondare än den förra!
Eller asså! Det var bara på armbåged det gjorde ont föresten!
Och den smärtan fick mig nästan att svimma asså!!:O
Men lätt värt det! ;)

Jag är så LYCKLIG!!
Den blev så braaaa! ^^
WIHOOOIIIW!
Och nu längtar jag redan tills nästa Måndag då jag gaddar min tredje tatuering! ;)

Amanda kom till mig igårkväll!
Fy fan asså vad kul vi hade!
Har inte garvat så mkt på länge asså!
vi körde SMS-Roulette! Så sjukt kul!
Sen lyckades vi tillslut somna.
Sen följde hon med mig till Waterproof. så har vi gått på stan nu..
Påvägen hem hälsade jag på Emelie på hennes jobb!
Så snart kommer Emma hit för hon ska sleepa över här.. Och vi ska skriva kontraktet på min lägenhet så att jag kan åka till TANZANIA i April! ;D
Sen kommer troligtvis Gabbi förbi en sväng också!! ^^

Och jag fick sms från jobbet idag!
Så imorrn får jag åka in och jobba!! :D Lycklig blir man! :D
hihi^^
Livet leker!
Och jag är lyckligast i världen! :D

puss på er!" :D

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Tatueringen blev awesome raring, så nöjd ska du absolut vara! :D Vad blir nästa tatuering?



    Och vilket underbart inlägg att läsa! Du låter verkligen glad :) <3

    2011-01-24 | 21:34:55
    Bloggadress: http://jempannn.blogg.se/
  • Johanna säger:

    va fin den är :)))

    Vad ska du göra mer för någon :D??



    pusss

    2011-01-27 | 03:56:46
    Bloggadress: http://nannyjohannaslifeusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: